Onderwerp: Enkele vragen..
Enkele bericht bekijken
Oud 15 January 2004, 23:47   #67
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard Re: Re: Re: Enkele vragen..

Citaat:
Originally posted by bartje518
Het is nu eenmaal de eis geweest, dus tja.. Op meetingforum zie ik het nu ook niet zo, maar toch. Wie weet is een blik op de gedragsregels van forum.scholieren.com een optie? Je kunt bijvoorbeeld erbij zetten wat voor soort topics gewenst zijn, en welke niet, en wat de gevolgen kennen zijn
dat staat tog allemaal al in de regels zelf? en om nu in het SPORT forum neer te gaan zetten dat het over sport moet gaan vind ik een beetje kansloos. uniformiteit is wel leuk maar het moet wel enige zin hebben. Waarom zou je regels en gedrags code neer gaan zetten als het geen toegevoegde waarde heeft in de zin waar de regels voor bedoeld zijn. Als de enige toegevoegde waarde de uniformiteit is gaat het het doel van regels en gedrags code totaal voor bij.

Regels en gedragscode zijn er voor hun effect en nut opzich niet omdat ze er in andere subfora zijn en dus dan ook maar moeten zijn in dit sub fora, forums als sport, school, computers, meeting, kunst kunnen prima af zonder deze regels.

Er plaatsen welke topics wenselijk zijn is natuurlijk al af te leiden uit de naam van het forum en de discription die er onder is gegeven (daar zijn deze velden namelijk voor bedoeld)

Ik denk namelijk niet dat iemand een anouncement in elk subforum gaat lezen om te kijken waar zijn post thuis hoort hij of zij zal die beslissing maken op basis van de naam en discription op de frontpage.