Citaat:
Originally posted by Plankje
hmz sja als ik het zou hebben gedaan, dan zou iedereen stil zijn geweest omdat het een Nederlander is en dat stoppen we dan maar ff gauw in de doofpot. VInd je het gek dat het dan lijkt alsof alleen allochtonen dit doen.
ik ben ook allochtoon eigenlijk ... maar dat doet er ff niet toe, kzie er uit als een nederlander
|
daar ben ik 't niet mee eens.. Want als een Nederlander iemand doodschiet komt 't ook in de krant of krijg je dat te zien op tv.. Denk maar aan dat echtpaar van Müller - dat was toch ook een Nederlander die hen vermoord heeft.. Ik vind dat sommige allochtonen (en ik bedoel niet iedereen, want niet iedere allochtoon is hetzelfde!!) het er zelf na maken.. Zij komen in dit land wonen, dan vind ik dat iedereen zich hier moet aanpassen - want dat doen wij toch ook als we naar het buitenland gaan? En anders: kom dan hier niet wonen!
Wat Murrat heeft gedaan is verschrikkelijk.. Dat kan gewoon niet! Ook al zou hij problemen met die leraar gehad kunnen hebben.. Het is en blijft een volwassenen waarvoor je respect moet hebben! En als je problemen hebt met iemand dan schiet je em toch niet dood?? Tegenwoordig hoor je dat steeds vaker! Das toch niet meer normaal meer??

Waar gaan we heen met deze maatschappij?