Enkele bericht bekijken
Oud 17 January 2004, 12:41   #3
Youssef
Banned

Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
Je vond het weer nodig om klote te gaan doen, dan krijg je OW, en je verdient het. Geef gewoon je mening op een beschaafde manier, dan kom je zoiets niet tegen...
Veel van wat ik van je lees de laatste tijd is beledigend naar andere personen toe, k heb je ook al zoiets gezegd op msn.
En die topic over vond ik echt beledigend...
Nogmaals, ik zie niet verkeerds en al HELEMAAL NIETS beledigend in een tekenfilm figuur! Juist degenen die het topic als beledigend ervaren vinden het kennelijk nodig Sedes als lelijk in hun gedachten op te nemen en dast tekenfilmfiguurtje ook.

Houd godverdomme je mond met je paravisuele ingevingen. "je vond het nodig om klote te gaan doen . Wie ben jij om dat over mij te zeggen? Wie ben jij omdat te concluderen op mijn topic? Juist dat is het hele probleem met mensen zoals jij en Saartje. Een beetje elke reactie zien als beledigend en de janker uit gaan hangen, terwijl je het ook op een heel andere manier kan aanpakken.

Jij schildert me nu af als een of andere idioot die met dat topic Sedes in de grond wil boren, oftewel, je geeft me nu een dikke flame. Tijd voor een OW'tje dus! (waarom heet deze smiley trouwens notgood, ipv thumbsdown? )

Oh ja, mijn topic had heel leuk kunnen worden als mensen gewoon foto's hadden gematched met forumleden, dus kom niet zeiken met "een mening op een beschaafde manier brengen". Die mening trekken de Jehovaatjes op dit forum met hun bekrompen gedachtengangen namelijk zo weer scheef.

En als Koelkast of Nightwolf me kent, dan weet ie dat ik helemaal niet ga zeiken om een ban. Ik weet namelijk precies wanneer ik een ban verdien en wanneer niet. En als ik een ban heb ZEIK ik al helemaal niet. Behalve als deze ONTERECHT wordt gegeven.

Laatst aangepast door Youssef : 17 January 2004 om 12:43
Youssef is offline