Citaat:
Originally posted by AmbyPur
ik ben er onderhand overheen, ik vind het niet waard om geld en tijd te besteden aan whitening producuten die misschien niet eens werken
|
die werken inderdaad ook niet..
tandpasta's die whitening hebben.. bevatten een beetje fosfaat wat op je tanden gaat zitten, waardoor het witter lijkt..
producten met gebidjes zijn vaak niet eens volgens de normen toegestaan.. deze werken met waterstofperoxide..
officieel mag er maar 0.1% van inzitten ofzow.. vaak zit er meer in (1 tot 5%), waardoor je tandvlees kan gaan irriteren, omdat die bidjes ook niet speciaal voor jou gebid zijn gemaakt.
In totaal hebben die bidjes ook niet het effect dat je wilt hebben en moet je het spul meerdere keren aanschaffen waardoor je een flinke som geld kwijt bent... 1 zo'n setje kost al gauw 50 euro.
Als je echt je tanden egaal wilt hebben doormiddel van het witter maken van de andere tanden, moet je dat door een professionele tandkliniek ofzow laten doen. Er is er nu 1 in Nederland.. in Amsterdam zit deze geloof ik, maar dan moet je wel prijzen verwachten rond de 300-500 euro.....
Zij werken wel met hogere dosis waterperoxide, waarbij je in 1 keer resultaat hebt.. de behandeling duurt maar een uurtje heb ik gehoort.. maar hierbij moet je wel meerdere keren komen, omdat je tanden worden onderzocht en er speciaal een bidje wordt gemaakt geloof ik.. zodat de rest van je mond inorde blijft.
traditionele tandartsen bevelen dit echter niet snel aan, omdat zij gewoon van mening zijn dat je fatsoenlijk je tanden moet onderhouden

vooral de oudere tandartsen staan er niet voor open
(was een keer op nederland3 ofzow

dus dit is geen tellsell shit

)