Enkele bericht bekijken
Oud 18 January 2004, 22:10   #67
Weirdo Me
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
nee omdat ik er niet veel meer woorden aan vuil wilde maken

en ik ben geen F*cking n00b meer. ben volledig ingeburgerd, en sta hier ten onrechte tussen.. en er zijn echt veel mensen na mij gekomen.. dussss

en ga eerst eens lezen voor je je bek opentrekt.

en ik vind jou niet lief, omdat je tegen echt iedereen van t forum (MIJN VRIENDJES JAH) een grote bek opentrekt, terwijl je nog niet half weet wie ze zijn, hoe ze zijn, manier van posten..

niet dat ik dat wel allemaal weet, maar ik ben hier toch regelmatig genoeg om mensen aan poststijl te herkennen..

en als je nog eens iets te zeggen heb PM me maar
Als je er geen woorden meer aan vuil wilt maken moet je vooral geen lap tekst (voor jou doen) plaatsen lijkt mij!

En nee idd, je bent geen F*cking n00b meer, maar gewoon een n00b. En dat bewijst deze poll

Zet ik een grote bek op? Nou nee, ik zeg wat ik denk.. En als je dat onder grote bek wilt doen vallen, vooral doen dan!
En welke forum vriendjes bedoel je? Die kunnen heus wel voor zichzelf opkomen hoor Als dat al nodig is iig..
Als je mijn manier van posten niet aanstaat, kan ik je zeggen dat je een probleem hebt, want ik zal nog steeds blijven posten wat ik denk. zou jij ook moeten doen, want ik wil niet vals doen, maar je komt nogal wanhopig over

En nog wat, ik ben de laatste die mensen zal beledigen zonder daar een reden voor te hebben en al helemaal niet als ik mensen niet ken...

Clear? Of zal ik het je in sesamstraat taal uitleggen?
  Met citaat antwoorden