Enkele bericht bekijken
Oud 19 January 2004, 18:14   #119
ik_ben_de_man
www.funing.nl

ik_ben_de_man's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Originally posted by Plankje
mwa ik denk dat niet zozeer de afkomst er toe doet, maar meer het opleidingsniveau van dat volk. Op een stel uitzonderingen na, is eigenlijk bijna al het vmbo volk wel redelijk aggresief... zowel autochtonen als allochtonen
dank je , ik zit op een school voor alleen vmbo en lager , en er is serieus nooit een gevecht ofzow. opleidingsniveau heeft hier niks mee te maken , meer hoe de mensen zijn opgevoed e,d, want zeg nou zelf , of je nou slim genoeg bent voor vwo of vmbo , een normaal mens ( hoe laag opgeleid ook ) schiet geen mensen neer.

Citaat:
Originally posted by anemic
en toch was het deze keer weer een allochtoon..sorry
goh wat toevallig , vorige keer dat er zoeits gebeurde ook al.

Citaat:
Originally posted by CharmedOne
sorry maar ik kan er echt gewoon niet tegen, ik ben zelf ook een halfbloed en ik word er gewoon strontziek van als mensen dat soort opmerkingen geven over allochtonen. Als er iets gebeurt zeggen mensen gelijk: Ohhh het was zeker weer een allochtoon en zo gaat het maar verder!

Sorry mensen maar ik ben nu nog een grotere zeur!

het zijn toch ook heel vaak allochtonen , 70% van allochtonen boven de 12 jaar heeft een misdaad begaan , vind je het gek dat mensen dan zo gaan denken ?
Citaat:
Originally posted by Phitje
Wat een achterlijke leerlingen zitten er op zo'n VMBO toch tegenwoordig. Die gasten hebben respect voor een moordenaar, een vieze vuile tering ziel die met zijn neandertaler gedrag zomaar iemand neerhaald. Zulke primitieve geesten zijn het nog niet eens waard om op te sluiten, stuur ze naar Mars ofzo, kunnen ze opnieuw het wiel uit gaan vinden. Aju
ja , het is vast de schuld van de laag geschooldheid.

vorige keer dat dit gebeurde was het op het vwo , dus dat zijn ook gewoon allemaal domme mensen wil je beweren ?

go fuck your mum

:kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden