Onderwerp: drugs?
Enkele bericht bekijken
Oud 19 January 2004, 23:49   #109
0Vera
Lid

Standaard

joints... weleens geprobeerd, bij 7 hijssies nog net relaxt, maar als de wereld gaat draaien is et kotsen bij mij. Heb me er nooit geweldig bij gevoeld dus na die paar keertjes heb ik et daar maar gewoon bij gelaten.

Roken doe ik al 4 jaar (ofzo), maar met mate, zit op 30 sigaretten per week, vind ik een net gemiddelde. Kan et gewoon net niet laten

Bier, rijkelijk, op mn societeit, maar ben nog nooit over mn grens heengegaan. Ben wel aan t verkennen geweest, maar zal nooit alcoholist worden. Gewoon leuk op zn tijd en meestal tijdens het uitgaan hoewel een biertje/wijntje/likeurtje op een rustig avondje ook wel eens lekker is, en een gewoon alcoholvrij dansavondje in een discotheek ook

Alles in het leven draait om balans. Niet teveel dat het schadelijk is, niet te weinig als dat je levensvreugde tekort doet. Dan leef je het langst

en softdrugs moeten in heel Europa gelegaliseerd worden vind ik. Zoals anemic al zegt, alcohol vormt een groter probleem. Softdrugs zijn lichamelijk niet verslavend, wel schadelijk maar alcohol is dat in verhoogde mate, en das ook nie verboden. Als je dit soort drugs gedoogt zoals Nederland, heb je VAT op hetgeen er in je land wordt verhandeld, das toch veel veiliger dan dat je dit relatief onschuldige product in de onderwereld laat circuleren

[edit] en ik ben weleens nieuwsgierig naar die spacecake ja alleen ik heb weleens gehoord dat t een tijdje duurt voor je er iets van merkt dus je moet t niet te snel en niet teveel eten. Bij joints ook, dat slaat pas ietsje later in (zo ging ik dus ook te ver ik voelde "nog niks" :kwaaist: )
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)

Laatst aangepast door 0Vera : 19 January 2004 om 23:53
0Vera is offline