Citaat:
Originally posted by psychobunny
Spacecake vind'k wel nice. Zowel de smaak als't effect 
1x gedaan, jammer genoeg net voor een deelexamen :-/
|
Bij mij smaakte ie gewoon naar hotelcake .. dus voor de smaak hoef je het niet te doen. En het effect vond ik in het begin wel leuk. Lachkick van hier tot tokio kon gewoon niet stoppen, maar toen begon ik echt lam te worden. Mn hoofd begon te tollen. Ik kon niet op eigen benen blijven staan, moest of over mn brommer gaan hangen of er op gaan zitten ofso. En het werd zelfs zo erg dat toen ik een tijdje op mn brommer zat en iedereen naar huis ging. Dat ik ook naar huis wou maar dat lukte gewoon niet. Evenals men telefoon opnemen niet, terwijl mijn vader al 8x gebelt had. Heb ik daar een drie kwartier tot een uur 's nacht alleen in de kou gezeten. Daarna kon ik nog net 100 meter naar mn vriend lopen met mn brommer in mn hand. Toen ik net 5 minuten op de bank zat bij die vriend stond mn vader aan de deur. Dus ik denk; "ohoh genaaid". Dus ik maak zelf de deur open en mn vader zag het al meteen. Hij zo: 'jongen, wat is er?'. Had ik gewoon verteld dak wat spacecake had gepakt. Zei ie kei sip: 'Ben allang blij dat er nix ergs gebeurt is, ik dacht dat je onder een vrachtwagen was gekomen met je brommer, ben al bij politie en bij ziekenhuis geweest en alles. Volgende dag maar dagje vrij genomen van mn werk, hele dag geslapen. Dag erna was ik nog wat lam. Vriend van mij die zelfs 1,5 plak op had, heeft na die nacht gewoon 30 uur achter elkaar geslapen. Ik vond het dus klaarblijkelijk geen succes. En ik ga het niet gauw weer doen. Misschien over een paar maanden een kwartplak ofzo. Vrienden van mij hadden de dag erna ook allemaal 1/3 plak gepakt en die zeiden ook al dat ze super wazig waren terwijl hun toch best vaak blowen. Dat was me het avondje wel