Ik geloof dat wij het gewoon op een witte muur achter het bord moeten presenteren, maar dat weet ik nog niet precies, ik zit in lokaal 260 op donderdag 6 februari om 7 uur hoorde ik vandaag, maar zal nog wel vragen hoe dat zit

Maar als het goed is, staat het al ingesteld van tevoren.
Ik kijk meestal wel naar de presentatie, maar niet de hele tijd, alleen als geheugensteuntje, of om dingen aan te wijzen want dat staat er bij mij vaak in. En om foto's aan te wijzen enzo

Maar op de laptop kijken is idd handiger.
Alleen overgangen heb ik gedaan, niet eens aan de rest gedacht, laat het dan wel zitten
Dankje

Snippenberg komt misschien ook kijken, lotte is na mij en zij komt ook
Citaat:
Originally posted by Stapper
gebruik altijd steekwoorden
dat ziet er overzichtelijk uit en werkt het beste
zorg dat je je verhaal in je hoofd hebt en ga niet hele stukken schrijven, als je dan iets verkeerds zegt ga je terug lezen en dat is niet goed
gewoon een beetje dingen uit de losse pols vertellen met een goed lopend verhaal is altijd beter dan voorlezen
|
Steekwoorden op de dia bedoel je of op een apart blaadje? Ik vind het zo slordig staan. Ik maak liever een soort zinnen

Maar ik ga ook niks op een blaadje schrijven, ik denk niet dat dat echt goed gerekend wordt. Dan zal ik wel er te vaak op kijken ofzo, dat je dan aftrek krijgt..