het maakt mij verder ook neit uit wat ie doet in zn vrije tijd, maar het gaat erom dat hij het naar buiten heeft gebracht. Als je als wethouder, met een voorbeeldfunctie dus, wordt gevraagd naar dat soort dingen, door een journalist, ben je wel heel erg dom als je het gaat vertellen. En dan kun je wel heel principeel zeggen dat je vind dat je alles moet kunnen vertellen, maar je meot neit vergeten dat je bekend bent en dus NIET alles kunt vertellen omdat datn heel de pers erop duikt. Dus in die zin is het goed dat hij ontslagen is, omdat hij als wethouder gewoon de verantwoordelijkheid moet kunnen nemen dingen te verzwijgen tegenover de pers.
En dat hij naar de hoeren gaat, doet er verder neit zoveel toe. Ik las een interview met vrouwen die werken in die zone, en ze zei: als jullie eens wisten wie hier allemaal komen, dan zou heel nederland ontslagen kunnen worden.
En ik denk dat ze gelijk heeft, er zijn zoveel meer mannen zoals Oudkerk, die oook bekend zijn en ook naar de hoeren gaan. Het enige verschil is dat Oudkerk het naar buiten brengt.
|