Citaat:
Originally posted by koelkast
Ik ben van mening dat juist door 2 crew leden op een soms tog wel hot forum te zetten die ook echt snel overleggen over acties er een betere moderatie plaats vind. doordat nu 2 mensen overleggen wordt er voor een hot discussie door 2 mensen gekeken naar hoe of wat.
Moderatie in feedback en leden staff is natuurlijk tricky omdat bij elk slotje of post aanpassing men zal gillen en brullen om censuur die zou heersen of het weigeren van medewerking. om die zaken te voorkomen daarom 2 Fb's er op.
verder zie ik ook geen nadelen aan meerdere crew leden op 1 forum.
|
Het is idd soms een 'hot forum', maar wel een dergelijk forum dat er niet meer dan 1 of 2 topics zijn die onderhouden moeten worden.. En zowel Saartje als Amber zijn vaak genoeg online om dat te onderhouden.. Daarom zou het imho beter zijn dat een persoon een duidelijke lijn trekt..
Dat mensen zouden brullen en gillen bij slotjes op Ledenstaff is klinkklare onzin en zal ook zeker niet opgelost worden door 2 FB'en.. In mijn tijd als FB heb ik nergens klachten over gekregen, terwijl ik toch vrij veel slotjes plaatste...
Ik zie dus wel nadelen bij 2 mods op dit forum.. Twee personen is twee visies is dus nooit een lijn.. Op sommige fora zijn er wel meerderen nodig, maar hier absoluut niet..
Maar ach, veel kwaad kan het ook weer niet.