Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik kan er helaas niet tegen wanneer mijn club onrecht aangedaan word. Ik betaal jaarlijks een vermogen aan het voetbal, en dat is natuurlijk helemaal niet erg, en dat doe ik uit eigen vrije wil, maar ik verwacht dan dat er op zijn minst een eerlijke arbiter binnen de lijnen gebracht wordt. Per slot van rekening is het allemaal te doen om dat ene doel: volgend jaar weer allerlei dubieuze steden in Europa bezoeken. En als je dat dan door de neus geboord wordt door een man die aantoonbaar oneerlijk fluit, dan heb ik daar grote moeite mee Maar dit jaar valt het behoudens PSV-thuis, gisteren, en NAC thuis nog alleszins mee. Sterker nog, Van Egmond heeft zelfs een objectieve partij gefloten.
|
daar ben ik het ook helemaal met je eens. maar herinner je je nog celta-Ajax. 3-2. die 1-0 viel uit een schwalbe!!!! dan reis je een pokke eind en dan kom je binnen 10 minuten ofzo achter te staan door een schwalbe. das een erg kwalijke zaak. maar wat doe je er aan?? k begrijp jou probleem, maar waarmee zou je dat willen oplossen?