Onderwerp: drugs?
Enkele bericht bekijken
Oud 22 January 2004, 21:47   #117
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by w00t
Bobbie, wat bazel je nou?
Zou het i.p.v. de kwantiteit spacecake die je tot je neemt, niet om de kwaliteit van de spacecake gaan?
Denk dat daar toch zeker een combinatie tussen zit. En was het nou toevallig in mijn geval dat zowel de kwantiteit als kwaliteit erg goed waren.. Daarom zeg ik dus, als je de kwaliteit van de cake nog niet weet. Wees dan voorzichtig met de hoeveelheid! Want ik wens het je zeker niet toe hoe ik er daar bij zat. Ik herinnerde me gister opeens een stukje meer van die avond. Ik kwam er achter dat mijn brommer bijna gejat was door 2 jongens op een runner, wie het waren kon ik niet zien omdat ik zo wazig was. Ik ging even een stukje wandelen met de gedachtte dat het misschien over zou gaan, dus ik hoor al voor de 2e keer een brommer voorbij rijden. Toen realiseerde ik me opeens dat ik mijn sleutels nog op mijn brommer had zitten. Dus ik wilde zo snel en zo gauw mogelijk terug naar mn brommer, maar dat ging niet echt heel erg snel. Toen ik daar eindelijk was kwamen die twee jongens van de andere kant aan gereden en hoorde ik de ene tegen de andere zeggen: 'laat hem maar das zielig'. En toen tegen mij: 'pak je sleutels maar van het contact af want we wilde hem al bijna jatte'. Dit alles om even een voorbeeldje te geven wat er dan op zo'n avond kan gebeuren. Als je teveel pakt. Let er dus goed mee op, van mij mag je gerust 2 plakjes pakken. Ik zit er niet mee maar dan heb ik teminste gezegt dat je het niet moest doen..