Onderwerp: tienermoeders
Enkele bericht bekijken
Oud 22 January 2004, 22:16   #53
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by Suepahfly
Heb gisteren in de krant gelezen van een koppel dat paar maand geleden hun 6de kind heeft gehad, en 3maand later is het gestorven. Het was hun 6de kind dat ook stierf... de politie denkt aan verwaarlozing...Zeer mooi opgemerkt van hen

Maar ik bedoel dus, sommige mensen die volwassen zijn kunnen niet eens voor kinderen zorgen, jeugd is daar dan zeker niet voor geschikt, en als ik het voorheb met men vriendin, ga ik tog eens een hartig woordje klappen met haar over het principe van abortus...
ik heb weleens gelezen over een echtpaar, volwassen maar een HEEL laag IQ (no offence, ze zaten tegen mongolie aan zegmaar, in de medische zin van het woord) die wel sex hadden maar geen flauw idee hadden dat daar kindertjes van kwamen en ze waren dan ook zeer verbaasd met dit fenomeen omgegaan. Naja et kind overleefde dit geweldige ouderschap ook niet.
Kijk dat vind ik ZIEK
maar abortus kun je toch niet met kindermoord vergelijken? bij ongelukjes VRAAG je niet om een baby in je buik, die krijg je dan gewoon, en moet je het dan maar laten komen waarna je jezelf en je kind een ontzettend onzekere toekomst geeft waarin jij nog helemaal geen ruimte hebt voor hem/haar?
Wat dat betreft ben ik het heel erg met anemic eens.
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden