Mijn moeder heeft ook een magneten ketting en ik geloof wel dat er van die zones enzo in je lijf zitten.. Mijn zusje heeft ook vaak last van der rug en dan plakt ze er ook zo een magneet op ze zegt dat het helpt?? Dus ik geloof er wel een beetje in ja..
Verder ik heb zelf ook best veel ervaring met alternatieve geneeswijzen omdat ik zo vaak ziek ben en in het ziekenhuis gelegen maar ze nog steeds nik hebben kunnen vaststellen en ik mn pijn blijf houden.. Zo heb ik accupuntuur gehad op zich hielp dit wel als ze die naaldje in je lijf stoppen en er dan mee beginnen te draaien dan voel je echt een stroompje door een "mediaan" heen gaan.. Ik heb toen minder last gehad maar ik ben er mee gestopt omdat het niet meer verder vorderde.
Nou ben ik onder behandeling bij een hypnotherapeut hij heeft het nieuwst van het nieuwste apparaat uit de ruime en dit helpt echt!! het heet de qx en het is een apparaat dat kan vaststellen dat je hebt. Dus ik ging daar voor het eerst naar toe verwachtte er niet echt veel van.. Ik werd aan dat apparaat vast gemaakt en dat apparaat zei gewoon wat ik ook echt voelde zonder dat ik iets had gezegd!
Het apparaat geeft aan op welke plekken je onder en boven energiehebt en dat proberen ze dan te stabilliseren door middel van een soort energie schokjes die ze dan sturen via die draadjes waar je aan vast zit.
Het apparaat kan ook kanker enzo vaststellen en ik vind het heel stom dat het niet door de medische wereld wordt erkend.. De dokters willen er niks van weten omdat hun een studie hebben gevolgd en hun weten er meer zogenaamd meer vanaf dan heel de alternatieve geneeskunde bij elkaar..
Maar oke ik ben dus nog steeds onder behandeling daar, het helpt echt want als ik te lang niet daar ben geweest voel ik het weer terugkomen... Als ik extreme pijn heb word ik ook nog door hem gemagnetiseerd en dat houdt dan weer in dat hij bv zijn handen op de plek legt waar ik dan pijn heb en het dan minder zou moeten worden.. Je voelt dan gewoon serieus warmte uit zijn hand komen en de pijn wordt minder!!
Ik ben toch wel blij dat ik ook de altanatieve geneeswijzen heb geprobeerd omdat dit mij van veel pijn heeft afgeholpen van wat ze nou nog steeds vanaf in september aan het onderzoeken zijn in het ziekenhuis en niks kunnen vinden...
Laatst aangepast door x-lizz-x : 24 January 2004 om 15:41
|