Citaat:
Originally posted by AmbyPur
lizz mag ik vragen wat je precies hebt? 
|
Ik heb al heel mn leven last van buikpijn en vermoeidheid.. En daar heb ik vroeger ook heel veel onderzoeken enzxo voor gehad en is nooit iets uitgekomen..Nou ben ik afgelopen september weer opgenomen in het ziekenhuis omdat ze dachten dat ik een blindedarmontsteking had, ik ben toen geopereerd en dat bleek het dus niet te zijn en ze hebben alleen maar wat vocht uit mn buik te zijn.. Mijn urine en bloed waren niet goed dus ik moest toch 2 weken in het ziekenhuis blijven zonder te weten wat ik had..
Ik werd daarna ontslagen uit het ziekenhuis en heb daarna nog 2 maanden antibiotica gehad om mijn blaasonsteking weg te halen.. Voor de antibiotica die ik de eerste maand had bleek ik resistent te zijn dus die heeft helemaal niet geholpen.. De tweede antibiotica hielp wel om mijn blaasonsteking weg te halen maar ik bleef de pijn in mn buik houden..
Ik had ook een bacterie in mn lichaam zitten die duidde op nierstenen daarvoor heb ik een echo en foto laten maken bleek het niet zijn.. Ik loop nu dus al ruim 3 maanden bij een uroloog,internist en kinderarts.. maar ze kunnen niks vinden.
Ik zit nog bij de kinderarts omdat die mijn hele lichaam kan onderzoeken.. Ik heb ondertussen echt al heel vervelende onderzoeken gehad en er komt gewoon niks uit allemaal heel vervelend ik kan me nooit helemaal geven omdat ik altijd ziek ben en pijn heb.. en het is ook heel vervelend met me school enzo omdat ik minstens 2 keer per week in het ziekenhuid ben