Enkele bericht bekijken
Oud 24 January 2004, 23:48   #18
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Laten we het hopen Bart
Feit is dat hij weinig kans heeft dat type spel van Schalken zal helaas vast weinig uithalen tegen de brute kracht van Roddick. Van die vorige partij (was dat op US open?) werd ik in ieder geval niet blij.

De echte die-hard fans blijven natuurlijk op, of staan om 6.00 op.
Mijn wekkertje tikt al

Ik denk ook datie geen kans maakt, maargoed, die ene procent heeft ie altijd, en hij heb m al eens verslagen

Verder vind ik persoonlijk het spel van mannen als Roddick, Federer en Philoupousis (of hoe je t schrijft ) niet of nauwelijks interessant om naar te kijken Tegen hun opslagbeurten valt nauwelijks te tennissen

Mooi trouwens die Karlovic, hehe, die is 2 meter 13 ofzo, en hoeft alleen de bal hard naar beneden te slaan. Op zich maak je dus weinig kans op zijn opslagen. Zijn eerste partij won ie met 7-6 7-6 en 7-6, en zijn 2e verloor ie, 6-7 6-7 en 6-7
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden