Onderwerp: Gescheiden ouders
Enkele bericht bekijken
Oud 25 January 2004, 07:22   #6
Psycho_Killer
Guest

Standaard

Net zoals bij LoeLoe zijn mijn ouders ook 4 jaar geleden gescheiden, en ook hier nog steeds brieven van de advocaat enzo.
Maar dat boeit me niet zo alleen het feit dat m'n pa dus nix om mij of me broer geeft en dus echt alleen maar uit is op geld, en dat meen ik serieus.
Hij heeft echt een super betaalde baan, hij moest vorig jaar zijn auto van de zaak inleveren en ach naja dan kopen we toch wel een nieuwe jeep( ) en hij heeft ook een sportwagen gekocht daarvoor(Mazda mx5 voor de liefhebbers).
En zijn vriendin woont bij hem, en om minder alementatie te hoeven te betalen aan ons heeft tie gezegd dat zij niet bij hem woont enzo, maar toen heb ik zeg maar me vader 'genaait' door te getuigen dat ze daar wel woont en daar was tie flink pissed om ( :respect: ), maarja wat wil je als je er voor een ander wijf vandoor gaat...
Maar ik heb ook bij hem gewoond helaas(in duitsland) en dat was echt een hell kben daarom op een dag dat ik naar school moest(ik zat in Venlo op school) heb ik m'n kleren gepakt en ben toen met de trein naar me ma toe gereisd en daar was m'n pa niet zo blij mee. Maar ik heb dan nog geluk gehad, me broer bleef daar wonen en die is nogal psychisch mishandel hij was vorig jaar uber bang voor alles...
Maar er is nog veel meer crap wat er is gebeurd alleen weet ik zo ff niet meer.
  Met citaat antwoorden