Onderwerp: Kraken
Enkele bericht bekijken
Oud 25 January 2004, 18:45   #7
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Nou het is dus zo dat die jongen die het pand gekraakt heeft (of liever gezegd, een kennis van hem heeft het pand gekraakt, hij is netjes overal vanaf gebleven maar zit er nu wel in)

Hij wil er dus voor zorgen dat het gewoon een soort van 'studentending' wordt waar ieder gewoon netjes een bepaalde huur betaalt en zo wordt het pand toch bekostigd..De gemeente kan er in ieder geval veel meer geld aan verdienen dan dat het nu doet want jah..nu staat het leeg en in principe betaalt niemand er wat voor. Hoewel heeel veel jongeren er wel tot toe bereid zijn!

Vroeger was dit een soort van klooster..tot een paar jaar terug was het bewoond door een x-aantal nonnen. Ook heeft het gediend als psychiatisch ziekenhuis/opvanghuis van het VvGI.

Nah dan ga ik morgen eens buurten met die jongens

Zoals ik in de krant heb gelezen, is het gewoon een geordend iets. Mensen met een verslaving (drank, drugs) worden niet toegelaten en er komen eigenlijk alleen maar mensen te wonen die wel degelijk een opleiding hebben of ertoe zijn bereid om er eentje te volgen. Het is dus niet zo dat hij jan en alleman binnenlaat zodat het een opgeordend zooitje wordt.

Het klinkt me gewoon goed in de oren dus ik ben benieuwd.