Enkele bericht bekijken
Oud 27 January 2004, 18:29   #11
BlackMystery
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by ViveLaFète
Ik heb twee jaar geleden verplicht met enkele psychologen moeten praten en ik haatte het echt....mij persoonlijk hebben ze me echt niets geholpen..als ik echt wilde praten had ik mijn vrienden daar wel voor...
Ik weet ook dat ik maanden zou kunnen praten over mijn problemen , gedachten , gevoelens...maar dat wil ik gewoon niet en zeker niet tegen een wildvreemde.. Ik draag gewoon een masker naar de buitenwereld toe zodat de meeste mensen
denken dat ik het allemaal wel goed heb , er zijn maar 4 mensen die echt weten hoe het met me gaat en zelfs die personen weten nog lang niet alles. Als ik alles wat op mijn lever ligt zou naar boven halen , zouden ze me zeker wel in een psychiatrie willen steken maar dat zou ik nooit van mijn leven toelaten dus krop ik gewoon alles al drie jaar op om mezelf niet in problemen te werken en de mensen die denken dat het goed gaat met me (vb ouders , vrienden) niet te kwetsen...
denk je zelf dat dit een goede manier is?
ben je jezelf dan nog wel als je heel de tijd een masker draagt als je het zo wil noemen?
  Met citaat antwoorden