ik ben net helemaal naar de winkel gereden omdat ik nog confetti voor vrijdag nodig had en ik heb heel hard moeten zoeken eer dat ik confetti vond want dan waren er van die stomme winkels en die zeiden tegen mij dat ze geen confetti verkochten en dan moest mijn papa elke keer naar een andere winkel rijden want ik moet echt wel confetti hebben maar nu hebben we wel heel veel confetti want ik heb zeker een hele winkelzak vol en dat is eigelijk wel heel erg veel voor confetti en nu ben ik dus heel blij en ik heb ook nog bloem meegenomen en ik ben nog even bij de winkel gestopt omdat ik anders nx heb om morgen mee te nemen naar school om tussen de boterhammen te doen en ik mocht van mijn papa kiezen wat ik wou meenemen en dat vind ik wel erg lief jah en morgen ga ik de hele avond uit en dan smorgens ga ik recht naar school maar ik moet eerst niet naar huis gaan want ik krijg ontbijt op school en dat kan ik ontbijten met de hele klas en dat vind ik ook wel heel erg fijn eigelijk kijk ik er al een beetje naar uit en daarna na het ontbijt gaan we met de hele klas naar centerparks en dat gaat ook heel erg leuk worden denk ik maar ik heb eigelijk niet zo veel zin om te gaan zwemmen dus ga ik maar iets anders doen ofzo want mijn leerkracht vertelde dat je er ook andere dingen wou doen en dat is geen probleem want er zijn nog kinderen die niet zo graag gaan zwemmen dus kunnen we zoiets met zijn allen gaan doen
leuk hé