Nu ik dit teruglees valt het opzich nog best wel mee. Die avond was ik hier nog best boos om, nu al wat minder om dit gesprek zelf. Weet niet of dat komt omdat ik gewoon niet boos op hem kan zijn of omdat hij daarna nog ergere dingen heeft gedaan..
Maar dat is dan weer een heel ander verhaal, maar die dingen heeft hij wel gezegd omdat ie boos was op mij waarschijnlijk. Om het kort te houden: Hij heeft tegen een meisje dat ik wel leuk vond, gezegt dat ik heb gelogen over dat ik verliefd op dat meisje was. Helemaal gelogen is het niet, maar ik ben nou ook weer niet smoorverliefd op der, ik vind der gewoon heel erg leuk. Heeft hij dat dus mooi tegen dat meisje zitten vertellen. Dat meisje super boos op mij dat ze wel echt verliefd op mij was en dat ik haar maar gebruikt had. Nu heb ik me daar nog net uitgepraat kunne krijgen en nu gelooft ze teminste nog dat ik der echt leuk vind en misschien gaat dat zaterdag ook nog wel wat worden. Maar toen zei ik dus ook tegen haar dat ik nou echt kwaad op hem was en hem nie meer hoefde te spreken en toen zei zij ook al, ach het is je beste vriend. Komt wel weer goed. Toen vroeg ik; doet mn beste vriend zoiets dan? Omdat tege jou te lulle? Toen zei ze; schijnbaar wel. Nouja daar heb ik dus echt geen zin in, dan spreek ik hem net zo lief niet ..
|