(9jaar)Nachtmerrie 1 : ik Droomde dat ik op school was, Het was pause en de bel ging.. iedereen rende naar buiten, Er waren mensen aan het werk.. ze repareerde het riool bij ons op schoolplein (van die puttjes) Oppeens werdt een repararateur in 't gat gesleurd! door een "Zombie

" een klasgenoot van me was een voetballer en schopte de zombie z'n hoofd eraf..

Toen ging de bel weer.. het was ongeveer 1 uur later en de juf kwam binnen stormen! ze zei : "er zijn zombies! Ze komen ons halen! neem je stoel en tafel mee en blokkeer de trap!

" Toen we dat gedaan hadden knalde de trap in elkaar... de zombies konden een trap maken van tafels en stoelen omdat wij die tafels en stoelen hadden gegooid duh

Toen gingen we allemaal naar de bovenverdieping en schuilden we voor de zombies.. Een klasgenoot had een afstandsbediening in z'n hand en zapte de zombies in 't beeldscherm!!

De jongen werdt opgegeten door de zombies en iedereen klom het raam uit, De hele stad was vol met zombies.. je zag steeds meer zombies uit het rooil klimmen.. . We renden snel naar het winkelcentrum om mensen te vinden.. maar de putten waren opengebroken en daar bleven ook maar zombies uit komen.. toen was me droom afgelopen
(6 t/m 7 jaar)Nachtmerrie 2 : Ik werd im me droom wakker gemaakt door een man in een regenjas, z'n hoofd was niet zichtbaar.. Hij legde me op de grond in de gang en ging me kietelen.. ik had het gevoel dat ik niet kon schreeuwen terwijl ik buiten mijn droom wel gilde
... yes folks .. dat was 't dan wel weer :s geen zin om meer te typen!