Enkele bericht bekijken
Oud 4 February 2004, 14:06   #27
Foetsy
aber, warum?

Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
verhaaltje
Saddam is erger ja, men denkt er ook niet over om hem te nomineren (de gecachte alleen al enz.) wou je zeggen dat Bush ongeveer het tegenovergestelde is van Saddam? (ik ga maar eens stoppen met meningen hebben omdat er altijd wel iets is wat er niet goed aan onderbouwt is)

Citaat:
Je hebt duidelijk geen idee van verschillen tussen het verdrijven van een terrorisme steunend regime als de Taliban en een oorlog aangaan met een buurland met een miljoen doden tot gevolg.
je gelooft toch niet echt dat Bush Irak of Afghanistan aanviel om Saddam van de troon te stoten enzo de wereld een betere plaats te maken voor iedereen?

Peace is one of the five prize areas mentioned in Alfred Nobel's will. The will was, however, partly incomplete. Nobel simply stated that prizes be given to those who, during the preceding year, "shall have conferred the greatest benefit on mankind" and that one part be given to the person who "shall have done the most or the best work for fraternity between nations, for the abolition or reduction of standing armies and for the holding and promotion of peace congresses."
http://www.nobel.se/peace/index.html

verbroedering van naties: Bush is niet erg populair geworden door de aanvallen; eindigen of reductie van het leger, ... ; houden van en het promoten van vredescongressen, hoef ik ook niet uit te leggen denk ik.