Enkele bericht bekijken
Oud 4 February 2004, 18:05   #12
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Maar ik twijfel dan ook niet aan de kwaliteiten van Anastasiou, want die heeft hij zeker. Ik ben alleen bang dat hij voor tijdelijk gehaald is en niet de nieuwe nummer 9 van Ajax gaat worden. Hopelijk voor je stort Roda nu niet inelkaar na het wegvallen van een steunpilaar en worden de centen toch nog gebruikt voor vervanging. Maar de Graafschap had en heeft geen financiële problemen Bart, dus wat dat betreft ga je ons niet achterna. Voor wat betreft sportieve prestaties gun het ik je niet om zover af te glijden
Wij hebben die financiele problemen ook alleen maar door dat stadion Verder interesseert het me niet zo gek veel wat spelers doen als ze eenmaal bij Roda weg zijn. Het is zijn keuze, en ik denk dat je gelijk hebt, ondanks het feit dat ik hem minstens zo goed acht als de overschatte Zlatan en Sonck, maargoed, die hebben op de een of andere manier een naam ofzo
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden