Citaat:
Originally posted by FunFair
jouw hormonen moeten nog gaan werken zo te horen
|
April 3, 1987
valt mee toch?

als ze dat vindt is dat toch prima

sjah ik zeg persoonlijk dat ze niet weet wat ze mist

maar als je et echt niks vindt, en die mensen zijn er ook, dan moet je het ook niet afdwingen, kom op zeg, baas over t eigen lijf toch?
ow ja over sex voor het huwelijk, het is een persoonlijke opvatting wat de topicstarter beschrijft, in de islamcultuur is het taboe en jij als eenling doorbreekt dat echt niet zomaar, ook al zijn wij westerlingen het bijna allemaal met je eens.
Als je deelgenoot van die cultuur wil blijven zul je je daaraan moeten houden
Ik vind het persoonlijk ontzettend oneerlijk dat in de islam vrouwen zoveel minder mogen dan mannen, wat is dat voor raars, alsof een vrouw minder goed kan denken dan een man

(ja wel als ze minder wordt opgeleid maar ik heb VWO gedaan en ik heb veel mannen ontmoet die echt niet intelligenter waren dan ik ofzo, dus dat slaat echt nergens op)
Maar wat je niet moet vergeten is dat je voor je huwelijk natuurlijk wel sex kan hebben met iemand van wie je zielsveel houdt maar dat je dan toch niet officieel aan diegene gebonden bent en dat betekent dat je nog altijd uit elkaar kunt gaan, hoeveel je op dat moment ook van elkaar houdt. Liefde hoeft niet altijd voor eeuwig te zijn, verkijk je daar ook niet op.