Enkele bericht bekijken
Oud 5 February 2004, 21:02   #6
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Nou, kijk eens wat een kwaliteit er voorin loopt: N'Kufo, Ramzi, Gakhokidze, tot voor kort John, nu die Duitser...
Dat zijn stuk voor stuk creatieve spelers, bijna allemaal met veel ervaring...
Dat aangevuld met een aantal ervaren en wat jongere defensieve spelers en je hebt een team wat resultaten haalt... Daar hoef je echt geen topcoach voor te zijn hoor, dat had ik nog wel kunnen bedenken.
En vorig jaar was Twente echt gewoon een waardeloos elftal, lelijk voetbal, slechte resultaten, veel geruzie. En dat mag wel op het conto van Vandereycken gezet worden imho.
Kijk Roda, heeft ook een voortreffelijke selectie, en zie wat Vloet presteerd

Overigens, een goede voorhoede, Ramzi en Gakhokidze vind ik persoonlijk ronduit matige spelers, maar das mijn mening dan. Achterin is het ook vaak open huis, en het middenveld ontbeert nog een goede speler. Kortom: de situatie bij veel clubs, en de ene keer gaat het goed, de andere keer niet (zie daardoor ook de verklaring waardoor de middenmoot/subtop zo dicht op elkaar zit)
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden