Enkele bericht bekijken
Oud 6 February 2004, 18:32   #7
Mozzel
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Zo goed is die selectie van Twente nu ook weer niet, Tijs.. Jarenlang een matige middenmoter, sinds het goede seizoen onder Rutten, zelfs het jaar dat de cup gepakt was was uiterst matig verder

dat is dus de grootste bullshit... ik kan me het seizoen 98/99 nog herrineren waarin WE lange tijd 2e stonden.. dat was het eerste jaar van Rutten.. in 95/96 zijn we zelfs 3e geeidigd.

Citaat:
Originally posted by bartje518
Overigens, een goede voorhoede, Ramzi en Gakhokidze vind ik persoonlijk ronduit matige spelers, maar das mijn mening dan. Achterin is het ook vaak open huis, en het middenveld ontbeert nog een goede speler. Kortom: de situatie bij veel clubs, en de ene keer gaat het goed, de andere keer niet (zie daardoor ook de verklaring waardoor de middenmoot/subtop zo dicht op elkaar zit)
je kunt hieraan duidelijk zien dat je het twente van dit jaar nog niet goed hebt gevolgd... ik ga niet zeggen dat je ze inet hebt gezien maar dat denk ik eigenlijk maar dat zal dan wel weer niet...

Het open huis waarover je spreekt heb ik nog inet echt kunnen ontdekken.. kun je aangeven welke wedstrijden je dan bedoelt ?

Het middelveld is goed, heel goed zelfs... Niemeyer en Sibum zijn 2 spelers die de komende jaren zeker dik verpatst worden als je ziet wat voor stormachtige ontwikkeling ze nu mee maken

De aanval spreekt voor zich
  Met citaat antwoorden