Enkele bericht bekijken
Oud 6 February 2004, 18:57   #8
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mozzel
dat is dus de grootste bullshit... ik kan me het seizoen 98/99 nog herrineren waarin WE lange tijd 2e stonden.. dat was het eerste jaar van Rutten.. in 95/96 zijn we zelfs 3e geeidigd.

Noemde ik dat jaar Rutten niet al dan 95/96 was inderdaad een prima jaar, een 10e plek, jij bent Twente-fan Een echte Tukker moet weten dat 96-97 dat prima jaar was, toen Twente beschikte over Bosvelt en Bruggink. Overigens gevolgd door een uiterst mager 97-98. Het eerste jaar Rutten was trouwens 1999-2000, ken uw historie. Overigens bereikte Roda in die beider 'topjaren' de bekerfinale (en won die allebei).

Citaat:
Originally posted by Mozzel

je kunt hieraan duidelijk zien dat je het twente van dit jaar nog niet goed hebt gevolgd... ik ga niet zeggen dat je ze inet hebt gezien maar dat denk ik eigenlijk maar dat zal dan wel weer niet...

Het open huis waarover je spreekt heb ik nog inet echt kunnen ontdekken.. kun je aangeven welke wedstrijden je dan bedoelt ?

Het middelveld is goed, heel goed zelfs... Niemeyer en Sibum zijn 2 spelers die de komende jaren zeker dik verpatst worden als je ziet wat voor stormachtige ontwikkeling ze nu mee maken

De aanval spreekt voor zich
Ik heb ze meer dan regelmatig aan het werk gezien. Toen ze op bezoek kwamen bij Roda stond er een uiterst matig elftal, dat vroeg op voorsprong kwam, en zich meteen liet terugzakken, en verder geen hol meer uitvoerde (dat terecht werd afgestraft door de 2-1 die 1 minuut voor tijd viel). Bovendien had de club toen ze bij ons speelde, toch over de helft van de 1e competitiehelft, de meeste tegentreffers. Daar baseer ik die lekker verdediging dus op. (33 tegentreffers, das toch 10 meer dan ons bijvoorbeeld).

Sibum.. Who the fuck is Sibum? Speelt hij al langer dan 10 wedstrijden achter elkaar in de basis? Niemeyer is inderdaad een redelijke middenvelder.

Spreek die aanval zo voor zoch dan? Nu John weg is moet ik het nog zien..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden