Enkele bericht bekijken
Oud 7 February 2004, 19:28   #15
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Larsjuh
Mozzel je kunt met al je pogingen wel Twente proberen te verdedigen maar het helpt allemaal niets.. Ik ben ook voor Twente maar je moet de realiteit onder ogen zien. Zoals Bartje al zei: wat heb je aan 2de staan als je 6de wordt? helemaal niets!

Het is waar dat Twente de laatste seizoenen niet echt heel goed speelt en de prestaties zijn ook minder. Al ben ik daarentegen van mening dat in het seizoen 1999-2000 waarin twente uiteindelijk 6de werd meer had kunnen bereiken, mede doordat de laatste wedstrijd, uit bij Feyenoord, eindigde in een gelijkspel, deze wedstrijd was daags na de vuurwerkramp en ik snap nog steeds niet waarom ze die wedstrijd door hebben laten gaan.. Maar om die 6de plaats alleen op die wedstrijd af te schrijven is ook niet mn bedoeling.

De bekerwinst in 2001 was heel mooi, maar in de competitie was het gewoon waardeloos, dan heb ik liever dat we in de competitie 4de of 5de worden en in de beker worden uitgeschakeld in de kwartfinale ofzo, dan zie je meer leuke wedstrijden dan de beker winnen en in de competitie heel slecht spelen.
Ik ben ook van mening dat die wedstrijd absoluut niet daags na de vuurwerkramp gespeeld had moeten worden, dat was ronduit een schandaal, en enkel en alleen is dat gebeurt vanwege financiele en organisatorische overwegingen (alle wedstrijden hadden dan verplaatst moeten worden). En dat is natuurlijk ronduit schandalig. Echter, je zegt zelf al; op die ene wedstrijd komt dat toch niet aan (bovendien speelde Twente gelijk! Men had moeten winnen in de kuip).

Inderdaad blameerde Roda zich dit jaar in de beker, overigens is Roda aan één van haar zwartste perioden bezig uit de historie, grotendeels te danken aan het beleid (voor zover je dat beleid kunt noemen) dat gevoert is de laatste jaren bij andere clubs; miljoenen uitgeven die je niet hebt, en dan de gemeente dat laten ophoesten. Roda heeft dat (let: voor zover bekend!) niet gedaan, heeft nog steeds het stadion in eigen beheer, daar waar in bijna andere steden de gemeente dat opkocht. Competitievervalsing, maar het is niet anders. Als Kerkrade het stadion opkoopt, is Roda in no-time weer subtopper!!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden