Wie er nu gelijk heeft weet ik niet, maar het conflict escaleert terwijl dat niet nodig is. Het wordt nu een machtsstrijd die kinderachtig via de media gespeeld wordt. Zoiets als dit is toch binnenskamers op te lossen?
Een persconferentie beleggen als RvC, terwijl je een rol op de achtergrond hebt, zo vlak voor een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen, waarin je duidelijk partij kiest tegen je voorzitter en je trainer, is op zn minst slordig en niet netjes. Je respectabele voorzitter daarnaast een huichelaar noemen vind ik ook echt niet kunnen. Ik krijg ook het idee dat de RvC wil laten zien dat ze ook wat in de melk te brokkelen heeft.
Het gaat er daarnaast niet om of Hiddink goed gepresteerd heeft en of hij veel gaat verdienen. De club wil schijnbaar verder met hem, in wat voor constructie dan ook, en de voorzitter heeft daarvoor de voorwaarden met Hiddink afgesproken. En de presaties van wie dan ook in de club worden toch zowieso geevalueerd? Het is dus gewoon een oorlogje om geld. En de RvC gaat over het zakelijke plaatje...
Maar nogmaals, los dit soort problemen binneskamers op!
Of laat Guus maar terug naar Varsseveld komen. Kan hij meteen het zieltogende de Graafschap onder zn hoede nemen.