Citaat:
Originally posted by BlackMystery
heb je je ooit al zo slecht gevoeld dat je jezelf aan flarden snijd en het toch beter voelt omdat je van die opgekropte woede, angst, ... vanaf bent
of wil je misschien zeggen dat iedreen met psychische problemen aandachttrekkers zijn?
|
ik heb geleerd met mijn problemen anders om te gaan en vooral ook te accepteren...als het mij licht gezegd niet meezit zoek ik andere uitwegen,...zelfverminking of levensberoving zal dan het laatste zijn waar ik aan denk.
en overigens zeg ik niet dat iedereen met psychische problemen aandachtstrekkers zijn... ik zeg dat de gene die hier hun betoog houden in dit topic, ook de keerzijde moeten zien... en niet enkel zich moeten verontschuldigen voor hetgeen zij doen....
overigens BM, zal ik jou nooit kunnen overtuigen... want je bent stellig overtuigd van je gelijk, al zal je het maar op je eigen ervaringen moeten relateren...
@elec, ADB commentaar is natuurlijk ook uit den boze, maar soms moet je natuurlijk ook leren relativeren.., het is niet gek dat de soms sarcastische opmerkingen die hier geplaatst worden er zijn. als je als outsider op een dergelijk forum zou kijken, en je zou enkel al over de problemen hier lezen dan ga je jezelf afvragen wat de schaalbaarheid is in vergelijking met de échte wereld..
(natuurlijk zal het wellicht een kromme vergelijking worden, omdat een dergelijk forum; zoals je aangeeft, als uitlaatklep wordt gebruikt....)