Citaat:
Originally posted by dext0r
ik heb geleerd met mijn problemen anders om te gaan en vooral ook te accepteren...als het mij licht gezegd niet meezit zoek ik andere uitwegen,...zelfverminking of levensberoving zal dan het laatste zijn waar ik aan denk.
en overigens zeg ik niet dat iedereen met psychische problemen aandachtstrekkers zijn... ik zeg dat de gene die hier hun betoog houden in dit topic, ook de keerzijde moeten zien... en niet enkel zich moeten verontschuldigen voor hetgeen zij doen....
overigens BM, zal ik jou nooit kunnen overtuigen... want je bent stellig overtuigd van je gelijk, al zal je het maar op je eigen ervaringen moeten relateren...
@elec, ADB commentaar is natuurlijk ook uit den boze, maar soms moet je natuurlijk ook leren relativeren.., het is niet gek dat de soms sarcastische opmerkingen die hier geplaatst worden er zijn. als je als outsider op een dergelijk forum zou kijken, en je zou enkel al over de problemen hier lezen dan ga je jezelf afvragen wat de schaalbaarheid is in vergelijking met de échte wereld..
(natuurlijk zal het wellicht een kromme vergelijking worden, omdat een dergelijk forum; zoals je aangeeft, als uitlaatklep wordt gebruikt....)
|
Ik heb het ook geleerd
ik doe het al meer dan een jaar niet
maar ik weet nog wel hoe eenzaam ik me voelde toen ik het wel deed
ik heb zelfs lange tijd niet geweten dat anderen het nog deden
laat staan zoveel
ik heb nergens gezegt dat het een goed ding is?
niemand beweert dat?
het is verkeerd
het is niet de juiste oplossing, dat weet zelfs diegene die het doet wel ergens diep van binnen
maar de neiging is er
het laatste wat mensen die met zulke problemen zitten nodig hebben is mensen die op hun neerkijken
voor de rest sta ik open voor commentaar
ik dacht toch niet zo overdreven te hebben gereageerd?
misschien met wel iets te veel beeldspraak maar kom
voor de rest wil ik nog even zeggen
dat dit niet echt de subtielste plaats is om scheve opmerkingen of kleinerende opmerkingen over iemand te maken
natuurlijk vinden sommige kindjes dit leuk maar kom
doe dat van mij overal anders
niet op psychologie