Onderwerp: automutulatie
Enkele bericht bekijken
Oud 9 February 2004, 23:08   #33
Setragasj
mycodenameis:edman

Setragasj's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
dat gevoel van binnen is er nogsteeds
tis moeilijk uit te leggen, je meot het zelf hebben meegemaakt.
maar als het allemaal tot de top gaat, moet je het kwijt, en als je jezelf dan pijn doet helpt dat. ja klinkt stom kan het ook niet goed uitleggen..
dan gaat het daarna weer beter.. dan heb je even die woede/verdriet geuit en dan kan je weer verder.
sommige mensen schreeuwen of slaan iemand in elkaar, anderen doen zichzelf pijn..

ik heb zelf ook, wanneer het even neit goed gaat, dan kan ik niks zeggen, dan wil ik wel, maar dan komt er geen woord uit mijn mond.. gelukkig al weer 2 weken geleden voor de laatste keer
ja maar ik snap niet dat het op een pijnlijke manier moet.
ik voel me ook meer dan de helft van mn tijd kut.
maar ik ga mezelf niet zitten te verminken.
wat ik doe om mijn pijn te verwerken is door muziek te maken. en agressie kwijt te raken door keihard mn drumstel kapot te rammen. door muziek te maken vergeet ik mijn pijn en ik maak er nog iets moois van voor anderen die er weer naar kunnen luisteren.
want luisteren naar mooie muziek die je echt raakt is ook mooi. en dan is het ook mooi om te geven aan anderen die jouw muziek mooi vinden.
dat is hetgene wat mij een goed gevoel geeft en de pijn in mij doet vergeten.

ik denk dat ik een beetje offtopic ga, maar probeer ook te begrijpen dat jezelf verminken niet de weg is.
het zal niet voor iedereen aangelegd zijn om muziek te maken, maar er is zeker weten wel iets anders om je aan vast te houden.
zoals je vriend of vriendin, waar je je fijn bij voelt en die ook je pijn kan doet verdrijven. ook al is het alleen maar dat ene moment dat diegene je een kusje geeft ofzo. het gaat om die kleine dingetjes.

en ik zit nu echt.. vaag te typen. maar zo voel ik het.