Enkele bericht bekijken
Oud 10 February 2004, 12:20   #3
PFP
Guest

Standaard

Ik ben zelf ook tegen het homohuwelijk omdat ik dat echt de grootste onzin vind die er is. Ben ik daarom tegen homo's? Nee integendeel. Wat stevie zegt is wel waar, dat een groot deel van de bevolking gewoon gelovig is opgevoed en daardoor een vooroordeel hebben tegen homo's, maar dat is ongeveer in ieder land ter wereld zo. Zelfs in Nederland is er nog een enorme afkeer tegen homo's. Dus om nu alleen weer naar de VS te gaan wijzen is hypocriet.

En wat kerk en staat betreft. Kijk eens naar het CDA die in beginsel ook tegen het homohuwelijk is omdat ze christelijke normen en waarden hebben. Alleen is de top van het CDA gewoon te laf, omdat ze niet op gevoelige tenen willen trappen.

Ik zie ook niet in waarom het standpunt van George W. Bush nu fout zou zijn aangezien dit waarschijnlijk de mening is van de meerderheid van de (wereld)bevolking

Andere (waarschijnlijke) presidents kandidaten zoals de democratische Kerry laat je echter flauw buiten schot artuur, want ook hij heeft openlijk bekent gemaakt tegen het homohuwelijk te zijn.

Kortom: weer een erg flauwe beschuldiging aan het huis van George door hypocrieten.
  Met citaat antwoorden