Het is dan wel geen weekend-concert (waar ik heen ga is meestal door de weeks) maar ik ben gister bij Oi Va Voi geweest in de melkweg. Erg grappig omdat gister ook The Darkness daar speelden, maar dan in de suffe max. Oi va voi was echt SUUUUUUUUPERDGOED, die mensen zijn gewoon zooo geweldig.. echt niet normaal. een zangeres en 2 zangers, stuk voor stuk konden ze echt supermooi en zuiver zingen, het was echt geweldig. die 2 zangrs: een daarvan speelde ook trompet en de ander klarinet geloof ik, dan was er nog een meisje dat geweldig viool speelde. Naja je zag gewoon dat ze er onwijs zin in hadden en dat klonk ook terug, ze speelden echt fantastisch. Ik ga volgende week weer in de helling

ik heb 2 roadies weten te versieren met mijn ongelofelijke charmes, van hun heb ik dus een drumstokje en een setlist gekregen haha. echt lief. dikke sjans gehad met de klarinettist

ik zal vanmmiddag als ik thuis ben foto's posten.
Ik heb ook nog veel mensen van the Darkness uitgelachen door het hek heen, heb echt vet veel nepvrienden gemaakt daar haha. het was echt GE-WEL-DIG