Enkele bericht bekijken
Oud 11 February 2004, 10:45   #14
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
Ik snap echt NIET dat mensen tegen het homohuwelijk zijn.
Doen ze jouw kwaad ? Nee.
Vind je het vies als ze zoenen op straat ? Kijk lekker de andere kant op.
Vind je het onnatuurlijk dat twee mannen of vrouwen met elkaar trouwen ? Trouwen is sowieso alleen maar traditie.

Ik ben 100 % VOOR HET HOMOHUWELIJK. Ik vind het heel normaal dat homo`s en lesbienne`s ook hun liefde aan elkaar mogen verklaren.

EN Bush is gewoon een ongelofelijke Aap. Hij LIJKT ZELFS OP EEN AAP , kijk maar is goed.
Wat een naïeve reactie Dan kijk je toch de andere kant op, als Bush op een aap lijkt

Je gaat simpel voorbij aan het feit dat de helft van de Amerikanen dat blijkbaar niet wilt, en het is nog altijd zo de de bevolking an sich kiest, of dat nu in jou ogen goed is, of niet, dat is niet relevant. Er heerst nog altijd een redelijke taboe op homoseksualiteit, of dat nu terecht is of niet, en bovendien schrijven diverse geloven over deze hele wereld voor dat het niet mag. Als we op jou manier gaan redeneren, waarom mogen mensen dan niet naakt over straat lopen? Ook daar heerst taboe op, terwijl je simpel de andere kant op zou kunnen kijken..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden