Enkele bericht bekijken
Oud 12 February 2004, 16:32   #34
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Nieuwe ontwikkelingen

Ik heb haar subtiel gevraagd wat ze op valentijnsdag met haar vriend ging doen, en ze gaan niks samen doen. Die dude vond een verjaardag blijkbaar belangrijker dan zijn vrouwtje...

Maarehm, toen had ik dus een grapje gemaakt dat ik zaterdag valentijn) ook alleen ben.. en of we samen iets konden gaan doen ofzo. Mja, zij had er superveel zin in en keek gelijk heel blij enzo Maar ze wist niet of het deze zaterdag al gaat lukken... Omdat er bij ons op school grote fout is verteld aan het begin van het jaar.. en daar zijn we 2 dagen terug achter gekomen

Maar nu zit k me serieus af te vragen wat we nou zouden kunnen gaan doen, ik had zelf allemaal cliché dingen, zoals bios en stad in enzo... Of gewoon samen blowen

En ook.. Als we samen in de pauze buiten zitten, met een groepje stoners (bek dicht erover , ze zijn koewl ) dan zit k btje duf voor me uit te staren soms en te denken, en dan zie ik in mn ooghoeken dat zij naar me zit te kijken. En als k dan naar haar kijk krijgt ze altijd gelijk zo'n lief lachje enzo..

Dus, mijn vragen zijn:
- Heb ik een kans?
- Zo ja, wat kunnen we doen op de eerste 'date'?
Impressions is offline   Met citaat antwoorden