Citaat:
Originally posted by PeeCee
Geen vliesje ? uh, wie denk je dat het beter weet, een vrouw zelf waarbij dit voorkomt in haar vak of een gozer die nog schoolier kan zijn.
En tuurlijk kan het bloeden ook ergens anders van zijn, maar bij het oprekken van de vagina breekt het vliesje en is er geen maagdelijkheid meer.
Bron: Eigen zus, Studie gedaan bij het LUMC coumloude geslaagd
|
dr zit geen vlies, we zijn geen eenden. en dan moet dat vlies er toch ook mee uitkomen OF er moet een stuk los vel in je k*t hange en dat is ook niet. en hoekan je anders ongesteld zijn
en VROEGER dachten ze idd dat eht een vlies was, maar dat is dus echt NIET waar, net als je van vingeren ook geen ziektes krijgt of dat ze het aan je zien
en ik ken me eigen lichaam goed en het is gewoon (zoals ik al 1000 keer gezegt heb,) je vagina moet oprekken omdat er iets inkomt en dat gaat nie zomaar meestal en dan scheurt je huid aan de binnenkant en dat bloed dan. daarom gaat het de eerste keer meestal (en eerste KEREN! niet makkelijk)
en het is een randje in je vagina, zeg maar net als bij een ballon, daar is het tuutje ook wat steviger.
en dit gaat meestal al "stuk" bij het inbrengen van een tampon of als je met je vinger naar binnen gaat
DUS!