Onderwerp: konijn dood
Enkele bericht bekijken
Oud 14 February 2004, 10:56   #27
Mozzel
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by FunFair
ik ken het

een hele lange tijd kijk je niet meer om naar je konijn.. je vergeet ze gewoon .. waarom weet ik niet... en dan kom je 's ochtends die diertjes een bakje voer en een flesje water geven... ligt het arme diertje helemaal verstijfd... het andere konijntje lag er helemaal tegenaan.... echt zielig...
sinds dien ben ik ook maar weer beter gaan zorgen voor het andere konijntje... die was al zielig, want die had al een keer een hersenbloeding gehad.... uiteindelijk is die gestorven toen ik op vakantie was.... hij had al eerder een keer last van 1 of ander type wormpje die op dat moment in de wijk voorkwamen.. die kutwormpjes vreten je konijn vanuit binnen dood ... die waren dus bij de dierenarts allemaal verwijdert en het konijntje was hersteld na een tijdje... maar uiteindelijk heeft hij ze weer gekregen... en hebben m'n overburen hem maar laten inslapen... wat wel goed is opzich.. maar het is toch wel erg gek, dat als je terug komt van vakantie het hokje helemaal leeg staat
konijn is trouwens meer dan 7 jaar geworden, das wel een goeie prestatie.. vooral met mij en hij heeft 2 vrouwtjes overleefd 1 van 6 ofzow.. en de andere die was nog maar 3

als mijn kinderen later konijntjes willen, zorg ik ervoor dat ze beter voor ze zorgen dan ik heb gedaan.... desnoods worden het binnenkonijnen, dan let je er ook veel meer op
wij hebben al van mijn 3e konijnen... we hadden nog een konijn en die had 6 tumors in de buik.... echt enorm zielig, echt 6 van die bolletjes.... maar door dat sterfgeval hadden we nu een scheve leeftijdsverhouding.. die ene was 3 en de andere 7.. kijk en dan schiet het niet echt op met mijn vaders kippen aangezien 1 konijn zielig is.. maar nu is die van 3 dood gegaan en kunnen we binnenkort een rechte leeftijdsverhouding instellen.. we krijgen een konijn erbij van kennis die ook alleen is en oud is en dan kunnen ze lekker samen graven en dood gaan
  Met citaat antwoorden