Citaat:
Originally posted by Chrizlybeer
Ja tuurlijk als een vriend(in) naar mij komt met een probleem, ga ik er vanuit dat het waar is, simpel omdat ik er van uit ga dat ze neit tegen me liegen. Hier op zo'n forum ligt dat voor mij heel anders, omdat hier wel zo "eventjes" over grote "problemen" wordt gepraat. En die problemen hier zijn zo groot en er zitten zoveel andere dingen omheen, dat je toch zoiets krijgt van ik geloof jou niet.
En ik snap niet waarom je dat nou doet, zulke loze verhalen vertellen omdat je aandacht wil, ik vind dat echt diep triest.
Maar goed ik wil nog wel even benadrukken dat dit topic niet is om iemand te lopen fukken maar om te vragen wat andere mensen er van vinden, en om mensen die aan dit soort praktijken doen even te laten nadenken
|
ok ik begrijp je standpunt
maar meestal is het nu juist zo dat ergens in de kern een diepgegrond probleem (of problemen) is.
Daarrond vormt zich meestal een hoop andere problemen
deels omdat je niet meer met dingen omkan
en lets face it
problemen trekken problemen aan
ik heb nu ook een hele bundel problemen om me heen gehad (of heb ik nog steeds)
om te zeggen dat ik daar mee gewoon aandacht zou willen trekken
ik wou dat het dat maar is
en een schreeuw om aandacht is een schreeuw zoals een ander
dat betekend zoizo dat er iets mis is
en het is nu ook eenmaal een feit dat de meeste mensen juist alleen hun toevlucht vinden online
dit is anoniem
hier durf je sneller je hart uitstorten
eergisteren heb ik dit deels voor de eerste keer in men vriendegroep van nu gedaan
ik ken die mensen al bijna een jaar!
het is gewoon makkelijker om er over te praten hier