Enkele bericht bekijken
Oud 17 February 2004, 13:41   #12
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
maar ook dat er met dat talent omgegegaan wordt. oulida. zegt die naam je iets? stond bekend als een van de grootste talenten. maar heeft het nooit waargemaakt. dus je kan wel geboren worden met talent, maar dan hoeft het er dus niet altijd uit te komen. ook lees ik wel is in de vi spelers die in jeugdelftallen beter waren dan spelers die nu aan de top staan, maar het ook niet waargemaakt hebben, door verschillende redenen. blessures, weinig kans krijgen je te bewijzen etc.
Ik doelde op uniek talent, zoals Sneijder, Robben, Van Basten enzovoorts, die jongens komen er hoe dan ook wel. Ik doelde dus niet op Van der Meijde, Knopper ofzo, die gaan wel eens verloren. Sonkaya was bij de jeugd nooit echt een talent, maar breekt wel redelijk door tot dusverre, terwijl een jongen als Jordy Reneerkens nog steeds bij de jeugd speelt. Maar echt talent komt er vanzelf wel..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden