Enkele bericht bekijken
Oud 17 February 2004, 23:57   #43
Next 11
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Pruttelpot
Jij kent ze niet of wel?
De eerste 2 albums van hun zijn echt geweldig, nummers zoals One Legged Man In An Ass kicking Contest, Desperation Train, No Buts No Cuts No Coconuts, geweldig gewoon.
Niks monotone stem.

Het laatste album is wel wat minder meot ik toegeven. Vinnik wel jammer. Het is wat toegangkelijker geworden, dat wel, maar toch.

Nou, ik vind dat je onzin praat
luister Wasted Words (dit is ook het nummer waar ik ze van ken)is en dan begrijp je waarom ik de stem niet leuk vind.... Dit is het beste voorbeeld waar ik nu opkom. Ooit wel aantstoot gehad om meer van ze te luisteren maar IK VOND de zang niet boeiend/slecht

Het nummer begint gewoon super vet opbouwend en dan op 22 seconden een super vet hard inkomende schreeuw. Allemaal super kick nog. en dan op 36 seconden komt die stem erin en dan is heel de fun eraf, ja fun voor mij omdat ik toen ik het voor het eerst hoorde moest lachen... ( zijn schreeuw is idd wel vet, net als Yor al zei)

Maar voor de rest is er niks mis met de muziek van DBS, alleen de zang vind ik minder... En een mening is geen onzin...!!!

Laatst aangepast door Next 11 : 18 February 2004 om 00:07
  Met citaat antwoorden