Onderwerp: Advocaat Oprotten
Enkele bericht bekijken
Oud 19 February 2004, 14:48   #7
Superjood
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Altijd dat gelul over respect We mogen altijd alleen maar goed nieuws brengen over de jongens, en verder moeten we vooral onze mond dicht houden Er zijn nu eenmaal tegenwoordig betere spelers voor die positie, en dan heeft 115 interlands geen enkele waarde meer, dan moet je afscheid nemen, de man heeft een prima carrière gehad.
Moeten we dan uit respect zometeen in de groepsfase naar huis, omdat de Boer zo nodig uit respect moet spelen? Of moeten we naar huis uit respect, omdat de Boer zo nodig nog moest blijven staan in de oefeninterlands, en De Jong, of Bouma, of Heitinga zometeen een fout maakt? Flikker toch op zeg!!
precies opzouten met dat respect. die gozer is nu gewoon 4e keuze. en wat ik gisteravond hoorde is dat de boer iets zei van :"als ik fit ben, ben ik de beste op mijn plek". weet niet hoe hij zoiets durft te zeggen, maar ook al is ie in vorm, dan heb je nog veel betere spelers op zijn plaats. bovendien zit ie ook in de nadagen van zijn carriere, en een de jong begint er pas aan. het kan geen kwaad om zo een jong ventje op te stellen. slechter zal hij er niet op worden, wel een ervaring rijker. en de jeugd heeft de toekomst.
  Met citaat antwoorden