Enkele bericht bekijken
Oud 19 February 2004, 15:51   #15
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Het is ook niet zo dat spelers 'van buitenaf' helemaal niet geaccepteerd worden of niet kunnen uitgroeien tot publiekslievelingen, maar mijn punt is dat spelers uit de regio toch een streepje voor hebben en graag gezien worden in het elftal. Als spelers uit de rest van Nederland of het buitenland zich bewijzen, spelen volgens de clubcultuur of een attractie zijn, dan worden die met open armen ontvangen. Het zou ongezond zijn als alleen spelers uit de Achterhoek geliefd zouden zijn
Volgens mij hebben die spelers uit de regio het helemaal niet makkelijker. Jurgen Wevers wordt nog steeds continu keihard beoordeeld terwijl hij best goed staat te keepen. Wouter Jansen kan het ook bij niemand van het publiek goed doen. Tim Bakens heeft ook veel moeite nodig gehad om geaccepteerd te worden door het publiek (pas toen hij voorin ging staan en een goaltje mee pikte). Alleen Sander Duits schijnt niet zoveel verkeerd te kunnen doen, terwijl die toch ook nog weleens de neiging heeft om flink te falen.

Op dit moment kan eigenlijk niemand het goed doen bij de Graafschap, maar ik heb zeker niet het idee dat de jongens uit de regio het daar makkelijker mee hebben of het daar beter van geaccepteerd wordt.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden