Citaat:
Originally posted by HazesRules
Als jij er zoveel problemen mee hebt dat WIJ carnaval vieren, dan hoef je dat nog niet elk jaar aan de grote klok te hangen.
Wij vragen ons toch ook niet af: "WAT is er nou zo leuk aan wintersport?". Laat elkaar gewoon in hun waarde.
Daar kots ik van, dat iedereen zeikt op de mensen die carnaval gaan vieren.
Ken je dat liedje van Doe Maar? 'HEE, ER ZIT EEN KNOP OP JE TV, DIE HELPT JE ZO UIT DE PUREE'! Dat zou je eens moeten doen, niet zeiken en je eigen dingen doen in plaats van carnaval afkraken, want carnaval is van ons onder de rivieren, en daar blijven die nerds van boven de rivieren mooi van af. Denken dat ze beter zijn dan wij!
|
HALLOOOOOOOOOOOOO!
Ik zeg ÉÉN keer dat ik carnaval haat, alsjeblieft flikker ff gauw een HEEEEEEEEEEEEEL END op

Ik zeg toch niet dat jullie het niet mogen vieren

Doe dat lekker

En lees eerst eens ff goed sukkel. Ik zeg: op mensen die carnaval vieren om t zuipen en om iedereen te kunnen aflebberen die ze willen, DAAR kots ik op

Niet op mensen die voor hun plezier carnaval vieren, omdat ze het LEUK vinden. Ik ken Doe Maar ja, ik zeik niet.
Oke, wat doe ik voor moeite eigenlijk, voor jou zou Remco mij even die link van die smilie mogen geven, met die mooie leuke middelvinger want die is na al die posts die ik van jou heb gelezen heel erg gepast