Enkele bericht bekijken
Oud 20 February 2004, 14:02   #28
electricity
Guest

Standaard

I'm back

verslagje:

rijles voor mn examenging echt kut, motor afgeslaan, bijna gaan spookrijden, verkeerd invoegen, dus zat daar bekant te janken achter t stuur. was echt zooo nerveus.

examen. eerst even kennis gemaakt met mn examinator, daarna gaan rijden. ging allemaal best goed. tot ik een keer linksafging terwijl hij rechts zei, en dat ik bijna met mijn rechterkant wat auto's raakte (omdat ik niet goed oplette). daarna op de snelweg wilde ik naar de 5 schakelen, kwam ie in zn vrij terrecht, en ging dus niet helemaal goed, toch nog in zn 5 gekregen uiteidelijk.
en vlak voor we terug waren bij het kantoor, kwamik van de snelweg af, en er kwam een auto van rechts, en ik denk, oh ik kan daar makkelijk og voorlangs, dus ik linksafslaan, en beteje bijgassen.
als we op het terrein staan zegt ie, waarom gaf je die auto nou geen voorrang? (ik denk oooooooooo KUT). ik zei, omdat ik dacht dat ik er nog makkelijk voorlangs kon. hij: en hoehard reed die auto? ik: uuh 80 ongeveer. hij: moet hij dan niet in de rem voor jou. ik: uuh ja.. (ik denk KUT)
nou binnen dus eventjes met mijn instructrice besproken wat ik fout deed. (voornamelijk die 2 fouten van die autos bijna raken en van die uitrit) zegt ie: maar die krijg je van mij kado, je bent gewoon geslaagd..

Dus ik ben heel erg blij
we wilde net meteen mn rijbewijs ophalen, alleen is het gemeente huis al dicht dus wordt het na de vakantie (of iig na dinsdag)

maar ik vond het fijn dat jullie allemaal zo'n vetrouwen in mij hadden
en ik denk dat het ook wel beetje geholpen heeft hoor, dat jullie aan me gedachthebben
  Met citaat antwoorden