Citaat:
Originally posted by xxxSarahkexxx
'k Vind van niet... Als ze dan zouden zeggen: schrijf je je binnen de 2 dagen in ofzo, dat zou ik ook logisch vinden. Maar niet dat ze zeggen: schrijf je nu meteen in, anders wél 75€ betalen!
Want als ik morgen zou terugkomen, en er zou iemand anders achter de balie staan, zou die mij niet kennen en zou ik géén 75€ moeten betalen... 
En ik vind het wel belachelijk dat ze je in feite echt chanteren om direct te beslissen... Maar ja
|
Najaa, zo'n actie is niet zo leuk natuurlijk. De meeste mensen zouder er graag eens een nachtje over slapen. Ik denk niet dat jongeren zo'n beslissing op 5minuten maken ofzo. Bijna 50€ elke maand afgeven aan een fitness-abonnement moet je misschien toch even kunnen over nadenken.
Gemeen dat ze die actie op die manier gevoerd hebben. Ze hadden het inderdaad klantvriendelijker kunnen maken, door bijvoorbeeld "beslissen op 2 dagen na test" te zetten, zouden veel meer mensen zich gaan inschrijven ook lijkt me. Dan voel je jezelf ook niet zo gepushed
Trouwens meisje, als je écht wil gaan fitnessen ofzo in de buurt van Heist op den Berg, ga een beetje rondvragen. Er zijn verschillende fitness-centra (Prisma - Booischot -> TOP!) en die nieuwe Gym in Heist naast de Oude Ketel... Misschien kan je daar eens prijzen gaan vragen. Ik weet dat ze in de Prisma in ieder geval véééél klantvriendelijker zijn

Wel moet je er ook even over nadenken dat zo'n abonnementen voor een maand/jaar altijd relatief duur zijn. Als je de prijs er weer wil uithalen, moet je toch wel minstens 2x per week gaan, maar da's jou keuze natuurlijk