Onderwerp: Stom
Enkele bericht bekijken
Oud 22 February 2004, 15:03   #6
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Najaa, zo'n actie is niet zo leuk natuurlijk. De meeste mensen zouder er graag eens een nachtje over slapen. Ik denk niet dat jongeren zo'n beslissing op 5minuten maken ofzo. Bijna 50€ elke maand afgeven aan een fitness-abonnement moet je misschien toch even kunnen over nadenken.

Gemeen dat ze die actie op die manier gevoerd hebben. Ze hadden het inderdaad klantvriendelijker kunnen maken, door bijvoorbeeld "beslissen op 2 dagen na test" te zetten, zouden veel meer mensen zich gaan inschrijven ook lijkt me. Dan voel je jezelf ook niet zo gepushed

Trouwens meisje, als je écht wil gaan fitnessen ofzo in de buurt van Heist op den Berg, ga een beetje rondvragen. Er zijn verschillende fitness-centra (Prisma - Booischot -> TOP!) en die nieuwe Gym in Heist naast de Oude Ketel... Misschien kan je daar eens prijzen gaan vragen. Ik weet dat ze in de Prisma in ieder geval véééél klantvriendelijker zijn
Wel moet je er ook even over nadenken dat zo'n abonnementen voor een maand/jaar altijd relatief duur zijn. Als je de prijs er weer wil uithalen, moet je toch wel minstens 2x per week gaan, maar da's jou keuze natuurlijk
Het ís die nieuwe gym naast de Oude Ketel waar ik ben gaan kijken... Ook omdat hij op 50m van m'n grootmoeder is enzo... (M'n grootouders wonen boven den Hosp, dus dat is vlak aan die fitness).
Maar ik ga het niet doen denk ik, het kost heel veel en het is zoals je zegt, je zou toch zeker 2x per week moeten gaan. En ik weet niet of ik me daar altijd aan ga houden...
Saarah is offline   Met citaat antwoorden