Enkele bericht bekijken
Oud 22 February 2004, 19:31   #12
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
maar je hebt geen problemen om zoveel fotos van jezelf neer te zetten
Mmzz, eigelijk niet. Maar dat doe ik dan eerlijk gezegt niet om aandacht. Het is een aangenaam gevoel als iemand over internet zegt dat je er wel leuk uitziet ofzo, maar ik hecht er totaal geen persoonlijke waarde aan. Tenslotte zijn het maar lettertjes op een scherm die zoiets meedelen, en zit er ook geen gevoel achter.

Ik denk dat mensen hier ook eens verder dan chat/forum/msn moeten denken soms. Mensen doen zich vaak anders voor om sterker en zelfzekerder over te komen. Soms kan ego het tekort aan eigenwaarde opvullen, denk daar maar eens over na. Je gaat jezelf gewoon hóger voorstellen, om eerder respect af te dwingen van de andere persoon.

Ik ben IRL ook zo. Achter de grote mond van op forum, zit best een klein hartje... Ik heb het hier dus ook helemaal niet over forum-dingen. Het gaat over mij hoe ik mij in het echte leven voel, hoe anderen tegenover mij staan en hoe ik over mezelf denk, desondanks wat de rest zegt...

Ik vind mezelf lelijk, uiterlijk gezien.... Ik heb een hekel aan mijn uiterlijk... Ik vind mezelf best lief, ik geef best veel om mensen, ben sociaal, ben een doorzetter, ... Allemaal positief... Maar ik heb een schijthekel aan mijn uiterlijk... No matter what...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden